Stenströms i samarbete med Per Schlingmann AB för att utveckla varumärket

Stenströms i samarbete med Per Schlingmann AB för att utveckla varumärket

stenstromsStenströms har inlett ett samarbete med Per Schlingmann AB för att utveckla sitt varumärke. I år firar företaget 115 år och i samband med detta kommer företaget att påbörja en process för att utveckla och förtydliga sitt varumärke. Under våren kommer flera nyheter presenteras som är kopplade till företaget och varumärket.

”Det bästa med att ha en lång historia är att man samlar erfarenheter för att agera och tänka framåt. Vårt jubileum är ett bra tillfälle att kraftsamla såväl affärs- som varumärkesmässigt. Utvecklingen för oss är mycket positiv och då skapas förutsättningar att ta nya steg”, säger Stenströms VD Anders Bengtsson. ”Det är fantastiskt roligt att få arbeta med ett varumärke som Stenströms. Med sin historia och starka kundbas har de goda möjligheter att ta nya steg. Då jag är uppvuxen i Borås med dess starka rötter i textil och design är detta så klart ett extra roligt uppdrag för mig”, säger Per Schlingmann. Förutom Per Schlingmann ingår Fanny Mardirossian i arbetsgruppen.

Frågor hänvisas till Elin Edelström, elin@schlingmann.se Dagens Media skriver om samarbetet här.

0 Kommentarer

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

*