Föreläsningar av Frida Boisen

Frida är digital chef på Bonnier Tidskrifter och aktuell med boken Digital Succé: så lyckas du med sociala medier och ingår i Per Schlingmann AB:s föreläsningserbjudande. Frida har en bakgrund inom journalistik, publicistik och digital utveckling och vet hur man som chef tar vara på digitaliseringens möjligheter som ledare och kommunikatör. Frida har varit chefredaktör för GT och tog i den egenskapen 2014  emot priset Best use of Social Media på INMA Awards som är tidningsvärldens Oscarsgala i San Francisco. Idag är hon digital chef och ansvarig utgivare för Bonnier Tidskrifter, sociala medier-strateg på Dagens Industri, krönikör i Expressen och återkommande expert på sociala medier i SVT.

– Fridas kunskap inom digitalisering och sociala medier är unik och kritisk för företag och organisationer som vill utnyttja de nya möjligheterna. Jag har själv föreläst med Frida och hon har en fantastisk förmåga att fånga publiken, säger Per Schlingmann.

Per Schlingmann AB erbjuder Fridas föreläsningar som handlar om hur man gör digital succé, om sociala medier och hur man bygger vinnande lag.

För frågor och bokningar kontakta Helena Walentowicz, helena@schlingmann.se